loading...
دنیای دروغین
فردین بازدید : 3 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

سلام ودروذ خدمت همه ی دوستای گلم ....همیشه یه سری حرفا تو دلم بود و هست که هیچوقت نتونستم به زبونش بیارم...همه چیز رو تونستم بگم جز حرفای دلم...کارایی رو انجام دادم که هیچوقت فکرشو نمیکردم

یه روزی روزگار من این بود که با خودم میگفتم چی فکرمیکردم وچی شد...اما حالا میگم چی بودم وچی شدم



فقط الان یه چیز رو به خودم میتونم بگم اونم اینه که واسه خودم   خیلی پشیمونم

دوستای گلم یه چیزی بگم قدر اونایی روکه دارین بدونین نزارین حسرت یه لحظه فقط یه لحظه صداش رو بخورین

خیلی سخته وقتی میبینیش جز شرمندگی نتونی چیز دیگه ای هدیش کنی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    ardakan uni

    ardakanuni.blogfa.com

    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 1,379