loading...
دنیای دروغین
فردین بازدید : 7 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (1)

   

 

  

لطفابانظرات خوبتون من و خوشحال کنید ممنون

 

اینجا حریم من است حریم قلب کوچکم!

قفس تنهایی من و حرف های ناگفته ام...

کسی دلش برایم نسوزد

من این قفس را دوس دارم و تنهایی ام را

تنهایی...

تنها اتفاق این روزهای من است...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دختر خاله در تاریخ 1392/11/21 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش گلم.فدای نوشته هات بشم من.کارت حرف نداشت.بیخود میکنه کسی دلش به حالت بسوزه.حرف که زیاد دارم باهات،شاید واسه هر پستیت یه نظری داشته باشم.اما...بذار یکم فکر کنم وبه وقتش بیام نظر بذارم.
شکلکآجی واست دست میزنه.بنویس داداش بنویس.اونقدر بنویس تا بغضت تموم بشه تادلت خالی بشه.
قبلا هم بهت گفتم هر چی که از دل بیرون بیاد هم ارزش نوشتن داره هم ارزش خوندن.خیلی خوب نوشتیخوب هم کپی پیس کردی....آورین...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    ardakan uni

    ardakanuni.blogfa.com

    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 1,351