loading...
دنیای دروغین
فردین بازدید : 1 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)
رفتی و چشمای خیسم یادگاری از تو مونده

بی وفایی هات هنوزم تو رو از دلم نرونده

چشم به راه تو می مونم .
 
 تا که بر گردی دوباره

می ترسم وقتی که نیستی دل من طاقت نیاره

گفتن لحظه آخر واسه من هنوز سواله

دیدن دوباره تو فقط تو خواب و خیاله

رفتی اما خاطراتت توی قلب من می مونه

هیشکی مثل تو بلد نیست دلم رو بسوزونه

تا وقتی که زنده هستم چشم به راه تو می مونم

تو دیگه رفتی که رفتی نمیای پیشم می دونم

اما هر کجا که هستی منو تو دلت نگه دار

با چشمای خیس و گریون من میگم خدا نگهدار
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    ardakan uni

    ardakanuni.blogfa.com

    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 1,395